mandag den 23. marts 2015

Innovativeidéer



Ud fra vores dataindsamling og analyse, har vi lagt hovederne i blød for at komme med nogle innovative ideer til, hvordan man kan gøre kommunikationen mellem patient og fagperson bedre. Vi har fundet ud af, at når man ikke kan kommunikere, er der mange følelser i spil som frustration, fortvivlelse og opgivelse. Derfor synes vi, at idéen om ”samme plejepersonale til én patient” er den mest relevante. Vi er blevet overbevist om, at for at få en god kommunikation, på trods af de verbale vanskeligheder, så er det vigtigt, at have en god kontakt til den person man arbejder med. Når man har lært patienten at kende, kan man bagefter tilpasse hvordan man matcher patient op plejepersonale bedste, sådan at man opnår mest tryghed og fremskidt. Når man har opnået dét, vil det være lettere at gøre brug af andre løsninger som f.eks. elektroniske hjælpemidler. Da dette er en innovativ proces, kan der hele tiden dukke nye og mere brugbare ideer op. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt

Translate